Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
1. Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy działający pod adresem aquamari.pl, prowadzony jest przez:
Sylwia Szczerbowska, 32-600 Oświęcim, ul Powstańców Warszawy 13. -
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania i realizacji umów sprzedaży, a także prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.
-
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz niniejszym Regulaminem.
2. Definicje
-
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem aquamari.pl.
-
Sprzedawca – podmiot prowadzący sklep, wskazany w §1 ust. 1.
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie w Sklepie.
-
Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Składanie zamówień
-
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu.
-
Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie danych umożliwiających realizację zamówienia.
-
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.
-
Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży.
4. Ceny i płatności
-
Wszystkie ceny w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Cena podana przy produkcie w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca.
-
Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności:
-
przelew tradycyjny,
-
płatność elektroniczna,
-
płatność kartą
-
5. Dostawa
-
Dostawa towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem firm kurierskich, paczkomatów lub Poczty Polskiej.
-
Koszty dostawy są podawane w trakcie składania zamówienia.
-
Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze.
6. Odstąpienie od umowy (zwroty)
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć oświadczenie na piśmie lub drogą elektroniczną (wzór formularza odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu).
-
Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru przez Sprzedawcę.
-
Koszty zwrotu rzeczy ponosi Konsument.
7. Reklamacje
-
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towar bez wad.
-
W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi.
-
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub elektronicznie, opisując wadę i podając żądanie.
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.
8. Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz – w przypadku wyrażenia zgody – w celach marketingowych.
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Sklepu.
9. Postanowienia końcowe
-
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i może być w każdej chwili pobrany i zapisany.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych. Zmiany nie wpływają na prawa nabyte przez Klientów.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.