Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem aquamari.pl, prowadzony jest przez:
    Sylwia Szczerbowska, 32-600 Oświęcim, ul Powstańców Warszawy 13.

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania i realizacji umów sprzedaży, a także prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.

  3. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz niniejszym Regulaminem.


2. Definicje

  1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem aquamari.pl.

  2. Sprzedawca – podmiot prowadzący sklep, wskazany w §1 ust. 1.

  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie w Sklepie.

  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.


3. Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu.

  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie danych umożliwiających realizację zamówienia.

  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.

  4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży.


4. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  2. Cena podana przy produkcie w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca.

  3. Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności:

    • przelew tradycyjny,

    • płatność elektroniczna,

    • płatność kartą


5. Dostawa

  1. Dostawa towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem firm kurierskich, paczkomatów lub Poczty Polskiej.

  2. Koszty dostawy są podawane w trakcie składania zamówienia.

  3. Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze.


6. Odstąpienie od umowy (zwroty)

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć oświadczenie na piśmie lub drogą elektroniczną (wzór formularza odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu).

  3. Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru przez Sprzedawcę.

  4. Koszty zwrotu rzeczy ponosi Konsument.


7. Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towar bez wad.

  2. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi.

  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub elektronicznie, opisując wadę i podając żądanie.

  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.


8. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz – w przypadku wyrażenia zgody – w celach marketingowych.

  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Sklepu.


9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i może być w każdej chwili pobrany i zapisany.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych. Zmiany nie wpływają na prawa nabyte przez Klientów.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.